A General Motors és a kínai SAIC vegyesvállalata igazi mini-, kis- és kompaktautó-specialista volt eddig, de ennyivel nem elégednek meg a Wulingnál. Most piacra dobták az első középkategóriás modelljüket Xing Guang, azaz Csillagfény néven. Ez egy 4835 mm hosszú, plug-in hibrid hajtású limuzin lett. Elöl a teljes szélességet elfoglaló világító LED-csíktól különválasztották a fényszórót, a hűtőrács színrefújt elem, lendületes hátsó lámpa zárja le az egészet.

Kínai autó létére a Wuling Xing Guang meglepően kevés monitort használ, alapesetben 7 colos a műszeregység és 10,1 colos a központi kijelző, magasabb felszereltségnél 8,8 és 15,6 col a méret – utóbbihoz adják a beszédvezérlést. Ággyá lehet átrendezni az utasteret, a csomagtér plug-in modellek körében jónak számító 540 literes. Egyféle hajtást kínálnak, amely 1,5 literes turbómotort és villanymotort használ, a rendszerteljesítmény 177 LE. Alapesetben 9,5 kWh kapacitású az akkumulátor ami 70 km-es hatótávolságra jó, a 20,5 kWh-s akkumulátorral 150 km a szabványos elektromos hatótávolság. A Wuling Xing Guang alapára 88 800 jüan, a csúcsmodellért 105 800 jüant kérnek, azaz 4,3-5,2 millió Ft közötti összegért kapható.