Amikor a Honda a nyolcvanas évek közepén megalapította az észak-amerikai piacra szánt Acura prémiummárkáját, a kínálat fontos eleme volt az Integra nevű típus. A Civic műszaki alapján megvalósított prémiumautóval a fiatal vásárlókat célozták, a konkurenciánál nem volt hasonló típus, és az évek alatt lelkes rajongótábort gyűjtött az autó, amely annyira sikeres lett, hogy egy időben Európában is forgalmazták a kupé változatot.

Kínában már szeptember végén bemutatkozott az Integra nevet felelevenítő típus, most pedig az észak-amerikai piacra szánt – teljesen eltérő megjelenésű – változatot is megismerhetjük, egészen pontosan csak a megjelenést. A műszaki részletekkel majd csak a 2022 első felében meginduló forgalmazáshoz közeledve szolgálnak, addig annyit tudunk, hogy az 1,5 literes turbómotorhoz az automatikus váltó alternatívájaként 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót is kínálnak majd, és Brembo fékek is lesznek az extralistán.

Az első prototípus Indy Yellow Pearl fényezése egyenesen az NSX sportkocsiról származik, ezért várhatóan majd felárat kell fizetni, az indulóárat egyébként 30 000 dollárnak ígérik. Az új Acura Integra különös ismertetőjele, hogy a vezetőoldali fényszóró és az utasoldali hátsó lámpa alatt a lökhárítóban olvasható a típusnév.