A kínai FAW csoport és a CATL akkumulátorgyártó által finanszírozott Byton startup hosszú évek alatt fejlesztette sorozatgyártásúvá az M-Byte nevű modelljét, a hatalmas méretű műszerfal-monitorral rendelkező szabadidő-autónak a nullszériája is elkészült a kifejezetten ehhez az autóhoz felépített üzemben 2020 áprilisában, azonban a sorozatgyártásra már nem került sor. A koronavírus-válság miatt júliusban gyakorlatilag bezárt a cég, majdnem az összes alkalmazottat elbocsájtották, csak az állami tulajdonban lévő FAW vezetősége nem mondta ki a halálos ítéletet.

A Byton számára a megmenekülést a tajvani központú Foxconn jelenti, a világ legnagyobb számítógépes hardvergyártója októberben jelentette be, hogy a villanyautók piacán is hasonló szolgáltatással akar jelentős szereplővé válni. Jól jött ehhez az elhatározáshoz a Byton nehéz helyzete, hiszen így gyakorlatilag egy készre fejlesztett autóhoz és egy újonnan felépített gyárhoz is hozzáférése lett – ezeket a tapasztalatokat egyébként több éves munkával szerezték volna meg a tajvaniak. Meg nem erősített hírek szerint a Foxconn mintegy 200 millió dolláros befektetéssel száll be a Bytonba, amely majd 2022-ben kezdi meg az M-Byte sorozatgyártását – a késlekedést az indokolja, hogy gazdasági okok miatt átkerül az autó a tajvani cég által kifejlesztett műszaki alapra, ami hosszú távon méretgazdaságossági okok miatt kifizetődőbb lehet, mint egy azonnali sorozatgyártás.