Még a végén az is megeshet, hogy az akkumulátoros-elektromos jövőben jópofa roadsterrel bővül a BMW konszern palettája, hiszen a Makkina elnevezésű független autóipari formatervező stúdiónál most az idén épp 100. évfordulóját ünneplő Triumph márkára emlékeznek a TR25-ös elnevezésű tanulmánnyal – ennek az autónak az elkészítéséhez pedig szükség volt a bajorok jóváhagyására is, hiszen jelenleg náluk vannak a márkanév (autó) jogai, amelyhez még a Rover megvásárlásakor jutottak hozzá. A Makkina azzal is a német jogtulajdonos kedvében járt, hogy a tanulmányautót BMW i3 S alapon valósították meg.

A Triumph TR25 tanulmány a TR2-es roadster, azon belül is az MVC575 rendszámú, 1953 májusában a 2,0 liternél kisebb motorral szerelt szériaautók sebességrekordját (200,94 km/óra, Ken Richardson volt a sofőr) megdöntő példány előtt tiszteleg. Ez egy előszériás prototípus volt, amelynek a karosszériáját utólagos burkolatokkal tették áramvonalasabbá, és jellegzetes halványzöld színre fényezték le.

Ezt a színt átvették a jelenleg a gaydoni British Motor Museum gyűjteményét gyarapító autóról, de egyébként kihasználták a modern technológiát az új, áramvonalas karosszéria megalkotásához. A 2 fényszóró a LED-es technológiának hála karcsú, van anyósülés is, de azt egy fedél alá rejtették, a műszerfal vezetőközpontú kialakítást kapott. A látványos Triumph TR25 a BMW i3 S alvázára épül, annak a hátsó hajtómotorját kapta, és közel 50:50%-os a tengelyek közötti tömegeloszlás – a Makkina szerint könnyen meg lehetne valósítani a sorozatgyártású változatot ezen az alapon.