Sok mindent tudunk már az évek óta fejlesztett Lucid Air nevű villanyautóról, de az akkumulátor-kapacitása még titkos, ezzel kapcsolatban egyedül annyit árultak el, hogy az első, 2016-ban bemutatott tanulmány 130 kWh kapacitású telepéhez képest jelentősen csökkentették a kapacitást. Miért is fontos ez az információ? Mert a cég egyik prototípusát a gyártótól független FEV North America nevű cég a hivatalos EPA mérés alapján megvizsgálta, és 517 mérföldes, azaz 832 km-es hatótávolságot állapítottak meg – ez még nem a hivatalos érték, de az nem sokban különbözhet ettől. A 900 voltos technológia mellett a kis méretű vezérlőegységek, a váltóval egybeépített villanymotorok, az aerodinamika, a hőmenedzsment (utastér/akkumulátor) segítik ennek elérésében a Lucid Airt, amelynek alapváltozata 60 ezer dollár körül lesz, a nagy utasterű csúcsmodell pedig 100 000 dollárnál is drágább lehet.