Továbbra is a 180 lóerős 1,6 literes turbómotort kapja a Ford Fiesta ST, de a nyártól megvásárolható lesz az ST200-as elnevezésű kihegyezett változat, amely túltöltéssel 15 másodperc erejéig 215 LE/320 Nm-t bocsájt a sofőr rendelkezésére.

Ezek a számok egyébként megegyeznek azokkal, amelyeket a gyárilag is elfogadott (a garancia megmarad, 1 óra munkával 599 fontért szerelik be a brit márkaszervizekben) Mountune MP215 tuningkészlet is kínál. A gyár által készített nagy teljesítményű változatnál 200 LE/290 Nm az 1,6 literes turbómotor tartós csúcsteljesítménye, de ezen kívül rövidebb végáttételt (3.82 helyett 4.06) is alkalmaznak, ami 2 tizeddel, 6,7 másodpercre csökkenti a 100-as sprint idejét és 230 km/h-ra emelkedik a végsebesség.

Alaposan átalakították a felfüggesztést, a hasmagasságot 15 mm-rel csökkentik, feszesebbek a lengéscsillapítók, közvetlenebb áttételezésű a kormánygép, módosították az első rugóstagokat és a hátsó torziós hidat is a vezetési élmény javítása érdekében, és finomabb lett az elektronikus menetstabilizáló beavatkozás is. A Ford Fiesta ST200-asnál debütál a Storm Grey fényezés, ezen kívül speciális 17 colos felnik, és félbőr Recaro kagylóülések különböztetik meg a normál ST-től az új csúcsmodellt.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!