Ebben a formában ment próbaútra a prototípus 1900. november 22-én

Emil Jellinek ügynökként került kapcsolatba a Daimler-Motoren-Gesellschafttal, felvásárolta a cég autóit, amelyeket aztán ismeretségi körében értékesített. 1900-ban aztán megrendelőként is fellépett a Nizzában élő üzletember, kifejezetten az ő utasításai alapján a korábbiaknál karcsúbb, erősebb és gyorsabb autót épített a DMG, amely először 1900. november 22-én gördült ki próbaútra. A prototípus műszakilag már készen volt, a nyitott karosszériából még csak az első üléssor készült el.

1900. december 22-én adták át az első Mercedes 35 PS-t megrendelőjének

Meggyőző teljesítményt nyújtott az autó, a gyár pedig a megrendelő lánya után a Mercedes nevet adta a 35 PS típusnak, amelynek első példányát aztán 1900. december 22-én szállította le Jellinek lakhelyére, a nizzai Promenade des Anglais 54. szám alatt található villába. A négyszemélyes nyitott karosszériával rendelkező autó nagy feltűnést keltett a francia Riviérán, nem sokkal később pedig a második Mercedes 35 PS is megérkezett, amely kétszemélyes karosszériával rendelkezett.