Továbbra is háromféle alternatív hajtással lesz megvásárolható a Hyundai Ioniq, ezek közül a belső égésű motort tartalmazó Hybrid és Plug-In kivitel változatlan műszaki tartalommal folytatja pályafutását, az 1,6 literes benzinmotor 105 lóerőt és 147 Nm-t tud, a Hybrid esetén a villanymotor 44 lóerővel és 170 Nm-rel segít, az akkumulátor 1,56 kWh kapacitású, a Plug-In villanymotorja 61 lóerős és 170 Nm-es, az akkumulátor 8,9 kWh-s (az elektromos hatótáv elméletileg 50 km).

Az akkumulátoros-elektromos Electric változatban továbbra is 136 LE és 295 Nm teljesítményű villanymotor hajtja az első kerekeket, azonban teljesen új az akkumulátor, amely 28 kWh helyett már 38,3 kWh kapacitású, a 36%-kal nagyobb kapacitás 292 km-es WLTP-hatótávolságra elég. Nagyobb teljesítményű lett a fedélzeti töltő is, a korábbi 6,6 kW helyett már 7,2 kW-os, így 100 kW-os villámtöltővel 54 perc alatt érhető el a 80%-os töltöttségi szint.

A modellfrissítés során új hűtőrácsokat kaptak az egyes változatok, teljesen LED-es fényszóró is kérhető, a kilenc választható színből négy új. Az utastérben az online szolgáltatásokat nyújtó BlueLink fejegység, a négyféle választható bőrkárpit mellett a műszerfal sötét króm díszei jelentik a változást. Gyarapodott a vezetőtámogató rendszerek listája és tudása (pl. gyalogos és kerékpáros-felismerős koccanásgátló), az Eco-Driving Assist System szól a Hybrid és Plug-In modell vezetőjének, mikor lépjen le a gázról és használja az energiavisszatermelést a fogyasztás minimalizálása érdekében.