Giorgetto Giugiaro és fia közös vállalkozása a GFG (Giorgetto et Fabrizio Giugiaro) stúdió, amely a Genfi Autószalonon mutatja meg a Sybilla nevű tanulmányát. Nem teljesen új az ötlet, hanem az 1963-ban készített Chevrolet Corvair Testudo tanulmány modern változata – az egykori sportkocsiból mára ötajtós kupé lett.

Kitartanak a különleges ajtó mellett, az első szélvédő a tetővel együtt előrecsúszik, hogy az első sorba kényelmesen foglaljanak helyet az emberek, ehhez képest a hátsó rész megközelítése egyszerű, a tetőpanel felfelé, az ajtó előre nyílik. Nincs fizikai árnyékoló az üvegtetőhöz, automatikusan sötétedik napfény hatására az üveg felső része, ahogy az egy több mint 5 méter hosszú luxusautótól elvárható.

Teljesen önvezető technológia is van a fedélzeten a kínai Envision jóvoltából, egyébként annyit árulnak el a műszaki tartalomról, hogy kerekenként egy villanymotor hajt, és 75 kWh kapacitású az akkumulátor.