Az autót a hétszeres világbajnok, Michael Schumacher fogja leleplezni a Frankfurti Autószalonon, de a képeken már most hüledezhetünk.
Elölről az alapmodellnél nagyobb, kerek helyett trapézforma légbeömlők különböztetik meg a Scuderiát, míg hátulról a diffúzorok feletti, rendszámot és kipufogóvégeket hordozó szénszálas műanyag betét jelzi, hogy ez nem egy mezei 430-as. A két hátsó lámpa közé is hasonló betét került, ezen látható a típusjelzés, az autó megjelenését pedig sokkal

agresszívabbá tették a módosítások. Az utastér sem okoz csalódást, a vékony támlájú versenyülések, a manettinóval felszerelt kormánykerék és a lábteret kitöltő alumínium taposólemezek láttán bárkiben feléledne a vadállat.
Az autó 4,3 literes, V8-as motorján átprogramozták a vezérlő elektronikát, s lecserélték a kipufogórendszert, így teljesítménye 490-ről 510 lóerőre nőtt. Lényegesebb ennél a 100 kg-os tömegcsökkentés, ami 1250 kg-ra szorította a Scuderia súlyát, de azt egyelőre nem közölték, hogy ettől

hogyan módosulnak a menetteljesítmények. Központosították a menetbiztonságot fokozó rendszerek irányítását, az E-Diff nevű differenciálművet, a Superfast F1-es szekvenciális váltót és az F1-Trac kipörgésgátló-menetstabilizáló rendszert ugyanaz az elektronikus agy vezérli, így működésük még a korábbinál is simább és kényelmesebb.