A Škoda emellett új piacain is folyamatos bővülést produkált, az év végével immár a századik piacon is megjelent és története legjobb értékesítési darabszámait érte el, amelyek összesített eredményében is megmutatkoznak.

A csoport forgalma 9,0 százalékkal, összesen 222,0 milliárd cseh koronára emelkedett, míg 19,8 milliárd cseh korona működési eredménye 35,5 százalékos növekedést képvisel az előző év azonos időszakához képest. 2007 során a Škoda Auto Csoport 19,9 milliárd cseh korona adózás előtti konszolidált eredményt ért el (éves szinten +39,9 százalék). A nettó likviditás ugyancsak pozitívan alakult (+ 29,5 százalék), amely 2007. december 31-én összesen 27,4 milliárd cseh koronát tett ki.

Holger Kintscher, a Škoda igazgatótanácsának az értékesítés területéért felelős tagja így kommentálta a 2007-es év rekordértékeit: „A 2007-es esztendő a gazdasági körülményeket tekintve nem bizonyult egyszerűnek, számos negatív tényező hatását kellett kiegyenlítenünk. Itt elsősorban a cseh korona euróval szembeni jelentős erősödéséről, illetve a bérszínvonal és – mindenekelőtt az acél és a műanyag esetében – a nyersanyagárak emelkedéséről van szó. Annál örömtelibb számunkra, hogy a Škoda mindezzel együtt története legjobb eredményét tudta produkálni.“

A Škoda 2007-ben 184,9 milliárd cseh korona értékben exportált járműveket, alkatrészeket, valamint további részegységeket és kiegészítőket, ami a Cseh Köztársaság teljes exportjának mintegy 7,5 százalékát tett ki. A Škoda ezzel továbbra is a legnagyobb cseh exportőrnek számít.

A Škoda összesen 29.141 dolgozója közreműködésével érte el kiemelkedő eredményeit. Az anyavállalat eredeti kollektívája 2,3 százalékkal, 23.559 főre, míg a közvetített munkavállalóké 13,2 százalékkal, 4.194 főre emelkedett. A leányvállalatoknál a közvetített munkavállalókkal együtt 2007-ben összesen 1.388 dolgozó (éves szinten +47,3 százalék) állt alkalmazásban.

A Škoda sikeres fejlődésével kapcsolatban Reinhard Jung, az igazgatótanács elnöke a jövőre is utalva így fogalmazott: „A 2007-es év az új Fabia-generáció bevezetése jegyében zajlott, amit igen kedvezően fogadtak vásárlóink. Első ízben léptük át a 600 ezer darabos értékesítési határt, s az ausztráliai piaccal immár a bűvös 100 országbeli jelenlétünket is elértük. Az összesített eredmények megerősítik stratégiánkat, amely termékeink, szolgáltatásaink és folyamataink magas minőségi színvonalán, s minden dolgozónk magas fokú motiváltságán alapul. A 2008-as a Suberb, a Škoda zászlóshajója új generációjának éve. Ezzel a modellel szintén bőséges térkínálattal, számos egyedülálló és ötletes műszaki megoldással, valamint kiváló ár-érték aránnyal rendelkező terméket kínálunk vásárlóinknak.“

A 2007-es összesen 630.032 vásárlói kiszállításból a 237.422 példányban fogyott (éves szinten +18,1 százalék) Škoda Octavia bizonyult a legnépszerűbb sorozatnak. A Škoda Fabia sorozat tagjaiból a generációváltás és a részben korlátozott kiszállítási kapacitás ellenére 232.890 darabot sikerült értékesíteni. Kiváló fogadtatásra talált a Roomster, amelyből 62.527 talált gazdára. A Škoda Superb mellett 20.530 vásárló döntött.

A stagnáló nyugat-európai piacok ellenére a Škoda itt is 8,9 százalékkal növelte piaci részesedését, ami összességében már eléri a 2,2 százalékot. A Škoda legnagyobb volumenű piacán összesen 327.222 járművet szállítottak ki a vásárlóknak. Kelet-Európában 33,9 százalékkal (95.032 jármű), a tengerentúli/ázsiai régióban pedig 78,7 százalékkal (65.295 jármű) nőttek az eladások. Közép-Európában a Škoda Auto Csoport 1,2 százalékos növekedéssel (142.483 jármű) igazolta hosszú távon is stabil pozícióját. Akárcsak 2006-ban, a legtöbb autót (112.452 jármű, +8,2 százalék) Németországban sikerült értékesíteni. Hazai piacán a Škoda 66.806 darabos (+2,5 százalék) értékesítési volumenével egyértelműen megvédte vezető pozícióját.

A Škoda 2007-ben számos díjat is begyűjtött. A legjelentősebbek közé tartozik a német „ Bild am Sonntag” magazin tekintélyes „Arany Kormánykerék” („Das Goldene Lenkrad“) díja, amelyet a márka újdonsága, a Škoda Fabia nyert el.