Az idén útnak indított rajzverseny nagy sikert aratott a 3-14 éves korosztály körében. A gyermekek rajz, festmény, kollázs, montázs, vagy egyéb grafikai alkotás formájában adhattak számot tehetségükről és ötletességükről a „Rajzold le, hogy amikor kocsival megy a családod nyaralni, mit tesznek a szüleid a balesetmentes utazás érdekében?! Vajon a többi, vakációra induló ember biztonságosan közlekedik az utakon?” témafelvetésre.

A versenyzőknek 2004. augusztus 30-áig kellett eljuttatniuk alkotásaikat a Renault valamely márkakereskedésébe. A beérkezett pályaművekből a hattagú zsűri kiválasztotta a három korcsoport 3-3 legjobban sikerült művét, amelyeknek alkotói a rajzverseny zárónapján – 2004. október 2. – jutalomban részesültek.

Az ünnepélyes díjkiosztóra a Renault Clio Kupa idei utolsó futamhétvégéjén került sor a Hungaroringen, ahol az első helyezettek egy-egy kerékpárt, a dobogó második fokára kerülők egy-egy fényképezőgépet, a harmadik helyezettek pedig egy-egy játékcsomagot vehettek át. A zsűri három különdíjat is kiosztott, amelyekért értékes rajzeszközöket kaptak az alkotók.

A legbiztonságosabb modellkínálattal rendelkező Renault a 2004-es évet a közlekedésbiztonság elősegítésének szentelte. Ennek érdekében idén olyan kampányokat indított, mint a 3-14 éveseknek szóló rajzverseny, a kisiskolás elsősöknek meghirdetett „Játssz, hogy látszódj!” láthatósági kampány – amelynek keretében 105 ezer elsőosztályos kisgyermek kapott fényvisszaverő karszalagot jobb láthatóságuk megteremtése érdekében –, a felsőoktatásban tanulókat megszólító II. Renault Új Generáció Marketingpályázat, valamint a gyermekeknek létrehozott www.latszodj.hu weboldal.