E mellett kitűnően szerepelt az Audi A6 is, mivel a luxus- és felső középkategóriában az A8-as mögött a második helyen végzett. Európa legnagyobb internetes online autópiaca, az AutoScout24 által kiírt szavazáson több mint 500 ezren szavaztak. Az AutoScout24 autó konfigurátorán leggyakrabban kiválasztott modellek kerültek fel a szavazólistára. A felhasználók 160 jelenleg a piacon megtalálható modellekre szavazhattak.

A kompakt kategóriában jelentős fölénnyel nyert az A3-as, a tavalyi évben bemutatkozott A4 pedig a középkategóriában végzett a konkurensek előtt. A luxus- és felső középkategóriában az Audi A6 előtt az A8 kapta a legtöbb szavazatot. Az ingolstadti márka egy másik versenyen is dobogós lett: a Saatchi & Saatchi Audi A6 kampánya harmadik helyezést ért el a legjobb autós kampány választáson. A megmérettetésre 11 reklámügynökség 13 kampányt nevezett.