Ez még az Euro 5 szerinti, 100 kilométerenként mindössze 9,8 literes kombinált üzemanyag-fogyasztási értéknél is jóval alacsonyabb, ami pedig a sportkocsik e kategóriájában már eleve takarékossági csúcsértékként jelent meg.

A Carrera mintegy 180 kilométert országúton, 30 kilométert városi közlekedésben, míg a további távot autópályán tette meg. A Carrera tankolását a teszt előtt és után a DEKRA szakértője végezte, aki erre az időszakra a tanksapkát és a motorházfedelet egyaránt plombával látta el. Normál közlekedés mellett, bekapcsolt fényszórókkal és időként esőben a vezető leginkább 1.800 és 2.000 percenkénti fordulatszám, illetve 90 és 130 kilométer/óra között autózott, átlagsebessége 84 kilométer/órára adódott.

A teszt ismét igazolta, hogy jó úton jár a Porsche műszaki fejlesztése. A 911 összes atmoszférikus erőforrással szerelt szériaváltozatát ugyanis a lehető legrövidebb idő alatt közvetlen benzinbefecskendezéssel működő, új fejlesztésű boxermotorokkal látták el. Ezzel az üzemanyag-fogyasztás akár több mint 12 százalékos csökkenését sikerült elérni, mégpedig a teljesítmény- és a forgatónyomaték-szint egyidejű emelése mellett. Az üzemanyag-megtakarításhoz az extrafelszerelésként rendelhető, hétfokozatú PDK-váltómű is hozzájárul, miközben a hathengeres motorok kínálta tekintélyes gyorsulási potenciál optimális kihasználásáról is gondoskodik.