A Renault tavaly 1,7 százalékkal, 2,53 millió autóra növelte ugyan értékesítését, de a fő Renault-márkákból 2,6 százalékkal, 2,25 millióra visszaesett az eladás. Nyugat- és Közép-Európában 4,6 százalékkal csökkent az értékesítés, és a Renault piaci részesedése 10,8 százalékról 10,3-re esett vissza. A Dacia ugyanakkor – olcsó modellje, a Logan ugrásszerű eladásnövekedése nyomán – a tavalyelőttihez képest 70 százalékkal, 163 723 kocsira növelte értékesítését tavaly. A Dacia autógyár 1,9 milliárd eurós forgalmat tervez 2007-re, majd 2,3 milliárd eurósat 2008-ra. Az idei forgalom több mint 1,5 milliárd euró lesz, a tavalyi meghaladja az 1,1 milliárdot, ez közel ötszöröse annak, amekkora akkor volt, mielőtt a francia Renault 1999-ben részvényese lett a társaságnak.