Egy igen különleges autót alakított át akkumulátoros-elektromos hajtásúra a Lunaz Design, az 1961-ben gyártott Bentley S2 Continental kupéból mindössze 4 példányt épített a James Young karosszériaépítő. Mozgalmas élete volt az autónak, amely először 1967-ben cserélt gazdát, de az évtizedek alatt Németországban és Japánban is forgalomba volt helyezve, mielőtt visszatért volna az Egyesült Királyságba.

Teljes körű felújításra volt szüksége az autónak, és a tulajdonos úgy döntött, hogy akkor már modernizálja is az autót, és a Lunaz Design céget bízta meg a munkával. Az utastérben lehetőség szerint megtartották a gyári alkatrészeket, egyébként pedig a lehető legkörnyezetkímélőbb anyagokat használták, például fáról lehullott olajfa-levelekkel színezték a bőrkárpitot, a padlószőnyeg 100%-ban újrahasznosított forrásból, PET-palackokból származó nejlonból készült.

A gyári, 6,2 literes, alumínium blokkos V8-ast és a hajtásláncot kiszerelték és újrahasznosították – arra nem térnek ki, hogy fémhulladékként, vagy netán továbbértékesítették azokat alkatrésznek –, a karosszériát a fémig lecsupaszították, a felfedezett hibákat kijavították, majd az újraalkották a hosszú életet garantáló bevonatréteg-rendet. A gyári rögzítésű pontok felhasználásával építették be a 400 LE/718 Nm teljesítményű hajtómotort és az ismeretlen kapacitású akkumulátort, ezzel az erővel már igen fürgén mozog a 62 éves kupé, a 100 km/órás sebességet alig 6,9 másodperc alatt éri el.

Ez után következett a munka neheze, hiszen a felfüggesztést és a fékeket is a nagyobb teljesítményhez és a mai elvárásokhoz igazították. A regeneratív fékek mellett előre 6, hátra 4 dugattyús nyergekkel szorított tárcsafékek lassítanak, közvetlenebb áttételezésű a kormányzás, a felfüggesztésben elektronikusan állítható lengéscsillapítókat használnak.