Azért kellett várni a Peugeot 308 (és a testvérmodell Opel Astra…) akkumulátoros-elektromos változatára, mert az már a Stellantis következő generációs technikáját kapja. A hajtómotor teljesítményét 156 lóerőre és 260 Nm-re emelték, az 54 kWh kapacitású akkumulátor új kémiai összetétellel rendelkezik (80% nikkel, 10% mangán, 10% kobalt) és 400 V-os feszültséggel dolgozik.

A menetteljesítmény- és fogyasztásadatokat még nem közölték, hiszen nem fejeződött be a homologizáció, de a Peugeot biztos benne, hogy 400 km-t meghaladó szabványos hatótávolságot tud majd az 5-ajtós és a kombi változat is. A fedélzeti töltő egyébként 11 kW teljesítményű, és 100 kW-os villámtöltés fogadására képes az akkumulátor. Az egyedi 18 colos felnikről és a még jobban befalazott első szellőzőnyílásokról (légellenállás) lehet felismerni a Peugeot e-308 és e-308 SW típusokat.