A 997-es kódjelet viselő 911 Turbo percenkénti 6000-es fordulatszámon 353 kW (480 LE) teljesítményre képes, ami 60 lóerővel több, mint az előd 996-os teljesítménye. Ezzel a Porsche új csúcsot állított fel, hiszen a 3,6 literes boxermotor literenként 98 kilowattot, vagyis 133 lóerőt teljesít.

Az aktuális 911 Turbo elölről az újonnan megformált, markáns és karakteres légbeömlőkkel rendelkező lökhárítóról ismerhető fel, amely a szériafelszereltséghez tartozó, ovális alakú bi-xenon fényszórókkal összetéveszthetetlenül egyedi karaktert biztosít az autónak. A Turbo hátulról is karakteresebb, mint valaha: ez elsősorban az elődhöz képest 22 milliméterrel szélesebb hátsó traktusnak, valamint az új formájú hátsó szárnynak köszönhető, amely enyhén lefelé hajló ívben végződik és idomul a hátsó sárvédő kontúrjához.

A 911 Turbo mellett további világújdonságot mutat be a Porsche a Genfi Autószalonon: a 911 GT3-at.