A legtöbb szuperautó-gyártó rájött arra, hogy azzal növelheti a vezetési élményt, hogy a lehető legkevésbé szigeteli el az utasokat a környezettől, lásd Aston Martin V12 Speedster, Ferrari Monza SP1 és SP2 vagy McLaren Elva. Most pedig itt a Bussink GT R SpeedLegend nevű alkotás, amely egy AMG GT R speedster karosszériával és a HWA minden tudásával kiegészítve.

A McLaren SLR Stirling Moss volt az inspiráció, de a modern F1 világa is felismerhető az utasokat védő glóriában – itt kaptak helyet a tetőn lévő kapcsolók illetve a beltér-világítás is. A HWA műhely következetes, a karbon fokozott használatával járó fogyókúrájának no és a tető elhagyásának eredménye a GT R Roadsterhez képest 100 kg-mal alacsonyabb tömeg. A vezetési élmény maximalizálása érdekében a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 577 lóerőről 850 lóerőre növelik.