A klasszikus Porsche 911-esekre specializálódott a brit Theon Design, a legújabb alkotásuk a CHI001 elnevezésű 964-es, amelynek megrendelője szinte minden lehetséges átalakítást megrendelt, és szemmel láthatóan szereti a lila színt.

A Theon Design a gyári alkatrészek 3D-letapogatásával digitalizálta a karosszériaelemeket, majd ez alapján gyártja le az új karbon borítóelemeket, amelyeket aztán a teljesen felújított karosszériára szerelnek rá. Csak az ajtók maradnak meg a gyári karosszériaelemek közül, mert az acél jobb védelmet nyújt oldalütközés esetén, mint a könnyű műanyag ajtó. A Viola Mettalic szín megegyezik azzal, amit a gyár a 30th Anniversary Porsche 911 limitált szérián használt, és ez megjelenik a 17 colos Fuchs felniken is, az oldalsó és hátsó feliratot Royal Purple színnel jelenítik meg.

A chilei megrendelő maximális vezetési élményre vágyott, ezért elektrohidraulikus kormányszervót, pillangószelepes kipufogórendszert és a TracTrive cégtől származó aktív lengéscsillapítást is megrendelte. Utóbbi olyan elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat jelent, amelyek programozását több évtizedes verseny-tapasztalatok alapján végzik, a csillapítás keménységét lehet szabályozni, és a jármű szintszabályozását (oldaldőlés csökkentése kanyarban) is elvégzik ezek egy központi, többtengelyes gyorsulásérzékelő jele alapján.

Szívómotor mellett tette le a voksát a megrendelő, a léghűtéses boxer lökettérfogatát 4,0 literre növelték, a 6 pillangószelepes szívósor mellett könnyített lendkereket is használnak a gázreakció javítása érdekében, a teljesítmény 400 lóerő és 474 Nm, a Theon Design saját fejlesztésű karbon burkolata javítja a hűtést. Noha a kiindulási alap egy 964 Carrera 4 volt, megszabadultak az összkerékhajtástól, az utód 993-asból származik a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó, amibe Wavetrac részlegesen önzáró differenciálművet is építettek. A lassítást karbon-kerámia fékrendszerre bízták, a hátsó szárny aktív – nagy sebességnél növeli a leszorító-erőt –, a légkondicionáló rendszer lehető legtöbb elemét a kocsi orrába építették be, hogy azzal javítsák a tömegeloszlást.

Az utastérben a Porsche Royal Purple színű bőre a meghatározó, ezzel kárpitozták a Recaro Club Sport kagylóüléseket és a gyári Touring hátsó üléseket, valamint a kormányt és a műszerfalat, utóbbinál a karbon elemeket vonták be ezzel. Még egy mágneses vezetéknélküli töltőt is beépítettek, ami aztán biztosan a helyén tartja a megfelelő tokban tartott, az okosfunkciókat meghonosító kütyüt, a segítségével vezérelhető a hifi. Nem árulták el, mennyibe kerül a Theon Design CHI001-es, de azt igen, hogy a minimál-csomagért 380 000 fontot kérnek, és ebben még nincs benne a kiindulási alapot jelentő autó illetve annak felújítása, és hogy minimum 18 hónapig tart az építés, amely során folyamatosan konzultálnak a megrendelővel.