A Volkswagen és a Sitech cég 13 ipari tanulója készítette el a Wörtherseetour idei tanulmányát, a Golf GTI First Decade nevű autót. Ennél most komolyan belenyúltak a technikába is, hiszen nem egyszerűen csak az első kerekeket hajtó 2,0 literes turbómotort piszkálták – ennek önmagában 408 lóerőre növelték a teljesítményét –, de kapott egy, a hátsó tengelyre szerelt 16 lóerős villanymotort is.

Utóbbi segítségével teljes értékű hibrid lett a GTI, amely rövid távon és szerény sebességgel, de képes helyi károsanyag-kibocsájtás nélkül mozogni, és például a tolatást is ennek segítségével oldották meg a gyakornokok, és a virtuális összkerékhajtás révén rossz időjárási- és útviszonyok között is biztosan tud haladni a gép – értelemszerűen kis tempóval. Az üzemmódokat menüből, vagy csatlakoztatott kütyü alkalmazásával lehet vezérelni, a programozást szintén a fiatalok végezték.

Természetesen a klasszikus tuningról sem feledkeztek meg, a sötétkék-metál fényezést kontrasztos színű fóliadekorral dobták fel, az mb-Design 20 colos felnijeit használták. Az utastérben kütyüről állítható sportülések, és összesen 11 hangszórós, 1690 watt teljesítményű hifiberendezés dobja fel a hangulatot.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!