Jövő év végére mintegy ötezer maradéktalanul elégedett autós lesz Európában – ígérte Karl Schlicht, a Lexus Europe alelnöke. Persze nem szóról szóra így fogalmazott, de az új LS-ben alkalmazott műszaki megoldások, az eddig csak egzotikus manufaktúráknál tapasztalt gyártási eljárások, valamint a modell előirányzott értékesítési darabszáma alapján erre az egyetlen logikus következtetésre juthatunk.
Category
Teszt
Teszt
Volkswagen Eos 2.0 FSI: sztriptíztánc
Ha a Volkswagen Eos sztriptíztáncos volna, egy köteg bankóval buzdítanám, hogy vetkőzzön tovább, mert olyan erotikusan veti le a felsőjét. Sőt, a kupé-kabriók egyik legújabb képviselője újat is tud mutatni a kategóriának.
Teszt
Seat Leon FR: a megbízott
A Seat sportos palettája eléggé megcsappant az utóbbi két évben, előbb eltűntek az R-ek, de most újraélednek. A Leon FR után elmondható, hogy megérte várni, de az igazi nagy durranás a Cupra lesz.
Teszt
Gilera Runner VX 125 RST: Rövidtávfutó
Karrierjének tizedik piaci esztendejére megújult a Piaggio-csoport Gilera márkájának egyik sikermasinája. Az 1997-es bemutatkozása óta több mint 330 ezer példányban gazdára talált Runner palettájáról a "középső", 125 cm3-es verziót fogtuk vallatóra.
Teszt
Alfa Spider: régi idők kocsija?
Az elmúlt fél évszázad során az autós világ elképzelhetetlen – vagy legalábbis szegényebb – lett volna az Alfa Spider nélkül. A legendás nyitott kétüléses legújabb generációja minden szedánnál és ferdehátúnál látványosabban mesél arról, hogy mivé alakult át a négykerekűek univerzuma.
Teszt
Mercedes–Benz GL-osztály
Van abban valami jelképes, hogy az óceán túlpartján gallonban, azaz az európai egység csaknem négyszeresében mérik az üzemanyagot. Minden idők legnagyobb Mercedes luxusterepjárója szükségszerűen gigantikus, ugyanakkor megnyugtató óvilági gyökerekkel rendelkezik.
Teszt
Audi TT Coupé
Gondolták volna, hogy a 3797 méter magas Grossglockneren átvezető szerpentinen a 200 lovas TFSI nagyobb teljesítményre képes, mint a 250 lovas V6-os? A ritkuló levegőben légszomjjal küzd a 3,2-es, míg a turbó nem hagyja oxigén nélkül a hengereket, így a magas hegyen akár 15% is lehet a teljesítménykülönbség a kisebb motor javára.
Teszt
Chevrolet Captiva: nekem mindegy!
A Chevrolet minden szempontból új „szerepjáróját” nehéz felizgatni, békés nyugalommal fogadja, ha heten akarnak beülni, ha pocsék az út és az időjárás – no és azt is, ha jól odalép a gázra a vezető. Mintha csak azt mondogatná: nekem mindegy! Összességében praktikus, kellemes autót ismertünk meg benne, amely mindenféle körülmények között jól szolgálja a családot.
Teszt
Peugeot 207 1.6 HDi Premium
Annak idején, amikor az első fotókat közreadták a 206-osról, sokakkal egyetemben engem is lázba hozott a kis Peugeot. Csakhogy a menetpróbán, majd a teszteken több szempontból is csalódtam az autóban. Ebből okulva a 207-estől sem vártam túlzottan sokat. Nos, az újdonság szintén csalódást okozott, de még milyen kellemeset!
Teszt
Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
A kompakt kategóriában merészet, meghökkentőt alkotni igen kockázatos, a bátorság azonban meghozhatja az eredményt. A sikerhez ráadásul nem is szerencse, hanem jó ajánlólevél szükséges, például amilyennel a Dodge Caliber rendelkezik.