A Lovász Pál – Kürti Tamás egység jobban nem is kezdhette volna a hétvégét, hiszen a pénteki salakpályán megnyerték a prológot. Szinte az egész verseny alatt keresték a tapadást, több elektromos probléma is hátráltatta őket, ennek ellenére a megszerzett abszolút nyolcadik helyezés egészen elfogadható.

„Jól indult a versenyünk. Egy vendéget autóztattam az ózdi salakpályán – a prológ nem számít be a verseny értékelésébe ez egy amolyan nézőcsalogató esemény. Azért megnyugtatunk mindenkit, hogy a pilóták azért kitesznek magukért ilyenkor is. Ezeken az eseményeken a szerencséseknek van lehetőség beülni a navigátor helyére. – és már a körözgetéskor éreztem, hogy jó idő lesz, de nem gondoltam, hogy nyerni is fogunk. Ez persze nagyon jó érzéssel töltött el” – összegezte a prológon történteket Lovász Pál.

„A verseny elejétől nem találtuk meg a tapadást a kocsival. Ez mellett szeszélyeskedett az i20-as, szombaton és vasárnap is több elektromos probléma jelentkezett az autón. Volt, hogy a gáz akadt fel, vagy épp a váltó szenzor adta meg magát és csak negyedik fokozatunk volt. A legnagyobb fejtörést mégis az autó tapadása okozta, hiszen a nagyon magas aszfalt hőmérséklet miatt nagyon sokat csúszkáltunk. A kabinban hatalmas hőség volt, küzdelmes versenyünk volt, de férfiasan végigküzdöttük.” – tette hozzá Lovász Pál.

A Bacsa Tamás – Hanyik Gergely duó a győzelmi és törési szériáját megszakítva a Production Car Kupa második helyén látta meg a Salgótarjáni célt és ezzel továbbra is vezetik a bajnokságot. Magukhoz képest lassabban kezdtek és a csapat engedélye után a vasárnap komoly autózást maguk mögött hagyva jöttek fel a második helyre.

„A versenyen nagyon óvatosan kezdtünk, hiszen bennünk volt, hogy a csapat bizalmát vissza kell szereznünk. Vasárnapra átértékelődött minden és így sokat gyorsultunk, aminek egy kategória második hely lett az eredménye” – tette hozzá Bacsa Tamás.

A Tábori Ákos – Nagy Brigitta duó nagyon jó formában érkezett az Ózdi versenyre. Talán kimondható, hogy Ákos a csapat legstabilabb versenyzője, évek óta hozza az értékes pontokat és ez most is így volt. A verseny elejétől kezdve a kategóriája második helyén autóztak és végül ott is értek a célba.

„Úgy érzem, jól összeértünk Brigivel és a kocsival. Jó kedvünk volt végig, az autónkkal sem volt probléma, talán csak a tapadás nehezítette meg a versenyünket. Mixivel nem tudtam felvenni a csatát, de boldogok vagyunk a megszerzett kategória és 2WD Kupa második helye miatt” – folytatta Tábori Ákos.

A Riskó Dániel – Bíró Péter egység nem volt ilyen szerencsés, mert a szombati első kör utolsó szakaszán lecsúsztak az útról és annyira megsérült az autójuk, hogy nem tudták folytatni a versenyt. Úgy volt, hogy szuper rallyval folytatják, ám lehetséges, hogy megsérült a motor a hirtelen leállás miatt és nem mertek kockáztatni.

„A belső felvétel megnézése után, arra a következtetésre jutottunk, hogy nagyon nagy sebességgel érkeztünk meg a kanyarba és picit belül is kezdtük meg azt és ez miatt csúsztunk le az útról. Hozzáteszem, talán nem is jól állítottuk be az autónkat, a lassú kanyarokban nagyon tolta az elejét. Természetesen szomorúak vagyunk, hogy hazai közönség előtt nem tudtunk egy jót autózni, de szerencsére pontokat nem vesztettünk a Peugeot 208 Kupában” – zárta a beszélgetést Riskó Dani.

Az LPWMSport Partnerei: CREDOBUS, Lisztes Trans Kft., KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Millers Oils, Expert Lajta Kft., Hankook Racing Tyres, Diesel DR, Total, Bus Center Kft., Hungarofék Kft., REDO Water Systems Kft., Kaláka Pincészet, B EURO CAR Kft.