Végre konkrét időpont is van az orosz állami autóipari kutatóintézet, a NAMI által fejlesztett és Merlon márkanéven készített villany-motorkerékpárokkal kapcsolatban, „csak” 2 év késéssel, 2024-ben kezdik a kis szériás gyártásukat az orosz rendfenntartó szervek megrendelése alapján. Később olcsóbb, a civil piacra készített gépeket is piacra dobnak majd, azokhoz azonban gyártóhelyet is kell még majd találni. Az Aurus Merlon főtervezője Szergej Lvovics Molodenov, aki anno a Ducatinál volt fejlesztőmérnök és a 999 és a MultiStrada megalkotásán dolgozott. Alapvetően minden főbb alkatrész orosz (hajtómotor, inverter, akkumulátor), de még vannak külföldről vásárolt elemek (fékrendszer, csapágyak, hajtószíj). Még azokat a prototípusokat szerelik, amelyekkel aztán a végleges teszteket elvégzik, a technika megfelel a 2022-ben bejelentettnek, tehát 190 LE/350 Nm teljesítményű a hajtómotor, a 21 kWh kapacitású akkumulátorral 210 km-es a 350 kg tömegű gép hatótávolsága.