Mintegy 2000 euróval drágul meg hamarosan a legolcsóbb Mercedes SL, az új motor többletköltségét ugyanis áthárítja a vásárlóra a gyár: az SL 350-es helyét hamarosan az SL 400-as veszi majd át.

A 3,5 literes, V6-os szívómotor helyett az új fejlesztésű, 3,0 literes V6-os biturbó hajtja majd a roadstert. A teljesítmény 306-ról 333 lóerőre emelkedik, de ennél jelentősebb a maximális nyomaték változása, hiszen 370 Nm helyett már 480 Nm áll a vezető rendelkezésére, a korábbinál szélesebb fordulatszám-tartományban. Továbbra is alapfelszerelés a 7G-Tronic automatikus váltó, a szabványos fogyasztás 7,3 l/100 km-re csökken.

De nem csak ez az egyedüli változás, az SL 63 AMG-ben dolgozó 5,5 literes, biturbó V8-as teljesítménye 585 lóerőre emelkedik annak köszönhetően, hogy az Euro 6-os előírások miatt módosították a vezérlőelektronikát. Mivel már alapból a nagyobb teljesítmény kapja ez a modell, megszűnik a korábbi AMG Performance Csomag; az elektronikusan vezérelt AMG önzáró differenciálmű ott lesz a fedélzeten. Németországban aki már megrendelte autóját, még a régi áron kapja a nagyobb teljesítményű Mercedes SL-jét, aki most szalad a kereskedésbe, már az új, magasabb árat fizeti.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!