Korábban már bejelentette a Škoda a Genfi Autószalon nagy újdonságait, a Vision X tanulmányt, a friss Fabiát és a Kodiaq szabadidő-autó Laurin&Klement csúcsváltozatát, ezen kívül még sok egyéb változás is lesz a csehek kínálatában. Búcsúzik az 1,4 literes és az 1,8 literes turbómotor, előbbi helyére az 1,5-ös TSI Evo lép, utóbbit pedig a 2,0 literes, 190 lóerős turbómotor váltja. Közös vonása a benzines turbómotoroknak a részecskeszűrő.

A Superbnél a 2,0 literes benzines turbómotor teljesítménye 272 lóerőre csökken, cserébe a DSG-váltó már hétfokozatú. Az Octavia RS-nél a külső-belső extrákat tartalmazó Challenge Plus csomag megjelenése jelent újdonságot. A Karoqnál debütáló digitális műszeregység nemsokára az Octavia, Superb és Kodiaq típusoknál is választható lesz hardveres navigáció rendelése esetén.