A Mokka szabadidő-autó második nemzedékével újrateremti magát az Opel. Ez az első modell a jövőbeli márkaarccal, az Opel-Vizorral és a következő generációs, teljesen digitális Pure Panel vezetőhellyel. Áttervezték a „Mokka“ típusnevet is, külön hozzá tervezett tipográfiával, és a csomagtartó-fedél közepén helyezték el, az Opel-villám alatt. Finom vonásokkal újrarajzolták a márka legendás emblémáját, mostantól kezdve ez díszíti a német autógyártó valamennyi modelljét.

„Körgyűrűje karcsúbb, filigránabb, precízebb, markánsabb lett. Ez hangsúlyosabbá tette a Villámot. Valamennyi részlet, nagyon kis rádiuszokkal, pengeéles! Az ‚Opel‘ feliratot a gyűrű alsó részébe integráltuk – olyan, mint egy ékszer finom gravírozása. Maga a vegytiszta német precizitás! A Villámot dominánsan integráltuk a Vizorba, hátul pedig középen helyeztük el a modellnevet“, magyarázza az Opel-dizájnfőnöke, Mark Adams.

A gyűrűbe foglalt Villám 1963 óta csillog valamennyi Opelen. A modelltől és a gyártási évtől függően kismértékben változott az embléma. 1970-től világos megjelenési irányvonalakat határoztak meg valamennyi vállalati területre. Ezt az átfogó dizájnt először 1987-ben dolgozták át. Az új évezredben további modernizálások következtek, amelyek keretében háromdimenziós formát kapott a Villám. Ezáltal közelebb került a vállalati logó a termékemblémákhoz. 2016 óta precízen kiformált krómvillám díszíti az Opel újdonságait. A máig hivatalos vállalati logó 2017 nyara óta modern, lapos kialakítású. A reklám és a digitális kommunikáció ezek kétdimenziósan ható logójához kitűnően illik az eljövendő járművek újonnan tervezett Villáma. Az új Mokkával egyszerre legendás logóját is újraalkotta az Opel.