Az európai GM termékek közül inkább az Opel, mint a Chevrolet formavilágához áll közel az újdonság Az európai GM termékek közül inkább az Opel, mint a Chevrolet formavilágához áll közel az újdonság

Még 1999-ben mutatta be a Buick Kínában az első buszlimuzinját, a GL8 az akkor még létező amerikai modell megfelelője volt, háromliteres, V6-os benzinmotorral. Az elmúlt 11 évben több mint 330 000 példányt értékesítettek, ami azért számít sikernek, mert az autót elsősorban nem családok vásárolják.

A tágas utastérrel rendelkező autókat cégek vásárolják egyrészt az ügyfelek szállítására, másrészt tárgyalóbuszként használják azokat. Ennek megfelelően fejlesztették tovább az autót, az új Buick GL8 2011 januárjától lesz megvásárolható – az előd GL8 is gyártásban marad, de 2,4 literes négyhengeresre cserélik az eddigi V6-os motorját, hogy ne zavarja az új generáció köreit.

Nyolc ülés 2+2+3 elrendezésben került leosztásra Nyolc ülés 2+2+3 elrendezésben került leosztásra

A Shanghai GM által kifejlesztett jármű hossza 5,25, szélessége 1,9, magassága 1,8 méter, a tengelytávolság 3088 mm. Belül a rengeteg helyen kívül fényűzéssel találkozunk, kéttónusú bőrkárpit, 10 hangszórós térhatású hifi, 7 colos kijelző elöl, 10,2 colos a hátul utazók számára, és magától értetődően az OnStar szolgáltatás is benne van az alapfelszerelésben. Az autóhoz legfeljebb hat légzsákot adnak, és azt is csak a csúcsváltozathoz. Két motorral választható az autó, az alapváltozatot 2,4 literes négyhengeres hajtja, háromliteres V6-os választható némi felár ellenében – mindkét esetben hatfokozatú, automatikus váltó van a fedélzeten.

Tágas és fényűzően felszerelt - remek tárgyalóautó Tágas és fényűzően felszerelt – remek tárgyalóautó