Noha a Dongfeng jóvoltából a Kínai Népköztársaságban is jelen van a tajvani Yulon Motors által alapított Luxgen márka, nem megy jól a cégnek, amely most az URX nevű középkategóriás szabadidő-autóval próbálnak előre menekülni. A Citroën emeletes arcát, a Lexus éles vonalvezetését ötvözik furcsa részletekkel, az utastérben nincs hagyományos műszeregység, csak körbefutó szellőzőnyílás és hatalmas központi érintőképernyő.

Variálható belső teret ígérnek, alapesetben 5 személyes kialakítással, de lesz három üléssoros változat 6 vagy 7 személyes elrendezéssel. Egyedüliként 1,8 literes turbómotort kínálnak majd, nemhogy a teljesítményt, de azt sem árulták el, hogy lesz-e választható összkerékhajtás. Nem ártana sietni, hiszen a második negyedévben már a kereskedésekben lesz a Luxgen URX.