Sikeres a Kia XCeed, a 44 mm-rel növelt magasságú 5 ajtós kompakt, a 2019 szeptemberi piaci rajtó óta 120 000 példányt értékesítettek belőle, de nem kerülheti el a sorsát, és a személyautó-változatok után pár hónappal ez is megújul. Igyekeztek még egyedibb megjelenést adni ennek a karosszériaváltozatnak, a ködlámpák a fényszóróba költözött, alul oldalt – jórészt befalazott – légbeömlők láthatóak.

Mostantól kezdve választható a GT Line felszereltség az emelt karosszériával, ennél a kötelező hangsúlyos légterelők mellett a személyautónál is használt, egyedi megjelenésű LED-es hátsó lámpák járnak. A 12 választható karosszériaszín közül új a Lemon Splash, Celadon Spirit zöld és Yuca acélszürke. Az utastérben átalakult a digitális grafika, ami az üzemmódhoz igazodik, a váltókar környékén hódít a zongoralakk-fekete betét, mattkróm díszeket használnak.

A volumenmotorok, tehát az 1,0 literes turbó (120 LE), az 1,5-ös turbó (160 LE) és az 1,6-os dízel (136 LE) is 48 voltos lágyhibrid rásegítést kapott, érdekes módon a GT Line változathoz rendelhető 1,6-ös turbómotor (204 LE) nélkülözi ezt a felszerelést. Ahogy eddig, ezután is elérhető a hálózatról tölthető hibrid hajtás (141 LE rendszerteljesítmény), amelynél a 8,9 kWh kapacitású akkumulátor 48 km-es elektromos hatótávolságot ígér a szabvány szerint. Áthangolták a felfüggesztést, elöl 7, hátul 4%-kal lettek lágyabbak a rugók, az elektromos kormányszeró gyorsabban reagál az eddiginél.