A dán Zenvo Automotive a Mahle segítségével készítette el saját 6,6 literes, 4 turbós V12-es erőforrását, amely önmagában 1250 lóerőt tud. Azonban ehhez minimum 204 lóerő hozzájön még a 7 fokozatú robotizált váltóba épített villanymotor jóvoltából. Utóbbi egyben kiváltja az indítómotort és a hátramenetet is, és még arra is használják a villanymotort, hogy kisimítsa a kapcsolásokat – egészen pontosan a sofőr választhatja meg, mennyire finomak legyenek a váltások. Van összkerékhajtású változat, amelynél 2 darab 204 lóerős villanymotor kerül az első tengelyre, szóval a rendszerteljesítmény hátsókerékhajtással 1454 lóerő, összkerékhajtással 1862 lóerő!

A benzinmotorra visszatérve a 4 darab kis méretű (gyors gázreakció) turbófeltöltőt a 90°-os hengerszögű V-blokk belsejébe építik, a Mahle Jet Ignition befecskendezés jóvoltából az erőforrás az egész fordulatszám-tartományban – alapjárattól a 9800/perces leszabályozási fordulatig – képes ideális keverékképzésre (Lambda=1), így a még el se fogadott Euro 7-es előírásokat is tudni fogja. A blokk és a hengerfej alumínium, a lehető legtöbb alkatrész karbonból készül, így a belső égésű motor tömege nem éri el a 260 kg-ot. Moduláris erőforrásról lévén szó lesznek majd V8-as és V6-os leszármazottai a 6,6 literes, 4 turbós V12-esnek.

E köré az egyedülálló hajtás köré építette fel Aurora típusát a Zenvo, amelynek Agil és Tur, azaz sportos és túra változata lesz. Előbbinél mindent a lehető legnagyobb vezetési élménynek rendelnek alá, így tömegcsökkentés miatt nincs összkerékhajtás, az 1454 lóerőnek így mindössze 1300 kg-ot kell mozgatnia. Persze ehhez az alacsony tömeghez az is kell, hogy a lehető legvékonyabb karbont használják azokon a helyeken, ahol ez megengedhető, a műbőr kárpit is könnyű, és lemondanak a legtöbb kényelmi felszerelésről is, rögzített hátsó szárnyat használnak. Azáltal, hogy a Zenvo Aurora Agil orrából hiányoznak a hajtómotorok, ott extra légcsatornákat tudnak kialakítani, így ez a változat 250 km/órás sebességnél 880 kg leszorító-erőt termel, a csúcssebessége 365 km/óra.

A Tur, azaz túraautó változatnál már teljesen kárpitozott az utastér (hangszigetelés), vannak első hajtómotorok és aktív hátsó szárny is, mindezek 150 kg-mal dobják meg a saját tömeget, ami így 1450 kg – ezzel könnyen elbánik az összesen 1862 lóerő. Alacsonyabb a leszorító-erő, de áramvonalasabb a kialakítás, így a Zenvo Aurora Tur csúcssebessége 450 km/óra! A 0-100 km/óra gyorsulási érték ennél 2,3 másodperc, az Agil a hátsókerékhajtás miatt ennél lassabb – de azért nem lehet panaszkodni annak 2,5 másodperces idejére sem. A 0-300 km/óra sprintnél már nagyobb az eltérés, a Tur azt letudja 9 másodperc alatt, míg az Agil esetén ugyanez 10 másodpercig tart. A rend kedvéért közölték a Tur 0-400 km/óra gyorsulási idejét is, ami 17 másodperc.

A Zenvo Aurora a dánok saját fejlesztésű, moduláris ZM1 alapját használja, amelynél a karbon utascellához elöl és hátul karbon energiaelnyelő elemek csatlakoznak, körben kettős keresztlengőkaros felfüggesztést használnak fekvő rugóstagokkal – ennek az egésznek a tömege nem éri el a 120 kg-ot. A vásárlók körében végzett kutatás alapján azok 50/50 arányban vágynak sportos és túraautóra, ezért a Zenvo Aurora Agil és Tur modellből egyaránt 50-50 darabot fognak készíteni. Az akkumulátor-kapacitást nem közölték, de azt igen, hogy a szabványos elektromos hatótávolság 35 km, tehát Magyarországon zöld rendszám használatára jogosult a Zenvo újdonsága.