A modellváltással egy időben társat is kapott a Toyota Porte, a Spade nevű autó nagyjából-egészéből megegyezik vele, csak nem lekerekített, hanem nagyon is sarkos arcot kap.

Továbbra is megtartotta azt a kialakítását az autó, hogy a bal (utas) oldalon egy elektromos mozgatású tolóajtó (1020 mm-es hossz, 1250 mm-es magasság), a jobb (vezető) oldalon meg két darab, hagyományos ajtó található. Az egész autó hossza 3995 mm, a szélesség 1695 mm, a magasság 1690 mm, a tengelytávolság 2600 mm, ami már egyáltalán nem kisautós, hanem az aktuális, alsó-középkategóriás Auris értéke.

Minderre azért volt szükség, mert igazán sokoldalú és tágas utasteret hoztak össze a Porte és a Spade belsejében. Az anyósülés 700 mm hosszúságú sínen állítható, és a támla előredöntésével asztalt is lehet belőle csinálni. A második üléssor 60/40 arányban osztott, és nem csak a támla ledöntésével, hanem az ülőlap felhajtásával is lehet bővíteni a rakteret. Mindenfelé vannak táskatartó fülek, és az első- és a hátsó sorban is van papírzsebkendő-adagoló.

Kétféle erőforrással, 1,3 és 1,5 litere négyhengeres benzinessel lehet megvásárolni a Toyota új, továbbra is japán belpiacos kisautóit. Minden esetben fokozatmentes automatikus váltó csatlakozik hozzájuk, de választani lehet az első- és az összkerékhajtás közül. Az újdonságokat 1,45-1,91 millió jenért (4,4-5,8 M Ft) lehet megvásárolni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!