A Fiat 500 és Panda 12V-os lágyhibrid változata nyitotta a sort, majd az akkumulátoros-elektromos 500e következett, most pedig a Tipo és az 500X öntöltő hibrid változatának bemutatásával immár az olasz márka teljes európai kínálatában van elektrifizált hajtás. A meglévő motor(ok) mellé érkezik a kínálatba a Hybrid opció, az 500X esetén a 120 lóerős 1,0 literes turbómotor, a Tipo-nál a 100 lóerős 1,0 literes turbómotor és a 130 lóerős dízel alternatívája a 130 lóerős rendszerteljesítményű hajtás, ami Jeep-ekben lett először bejelentve és az Alfa Romeo Tonale esetén is elérhető lesz.

Ennél az 1,5 literes lágyhibrid turbómotor mellett egy 20 lóerő teljesítményű 48V-os villanymotor hajt be a 7 fokozatú duplakuplungos váltóba, utóbbi önmagában is képes mozgatni az autót. A hibrid hajtással együtt vezetőtámogató-rendszerek is járnak, többek között fáradtságfigyelő, vészféksegéd, táblafelismerő, sávtartó, holttérfigyelő. A használatot kulcsnélküli bejutás és motorindítás könnyíti meg, a Tipo esetén csak a Hybrid kap vezetéknélküli telefontöltőt. A Fiat 500X Hybrid szabványos fogyasztása 6,6 l/100 km, a Fiat Tipo Hybrid 5,5 l/100 km-es átlagot tud.