Már február elején megkezdődött a Palexpo kiállítási központban a sajtó számára március 3-án, a nagyközönség számára március 5-én megnyíló és egészen március 15-ig tartó Genfi Autószalon kivitelezése, ezért is vártak ki az utolsó pillanatig a szervezők, mielőtt lemondták a kiállítást. Az Aiways nevű kínai gyártó korábban közölte, hogy logisztikai nehézségek miatt az autója nem lesz jelen a kiállításon, így alternatív módon (videó) fogja azt bemutatni, de volt olyan autómárka is, amely megtiltotta saját alkalmazottainak a kiutazást. A szervezők a higiéniai intézkedések fokozásával akarták kezelni a helyzetet, és még csütörtökön is pozitívan nyilatkoztak a kiállítás megrendezéséről. Azonban a koronavírus gyors terjedése miatt a svájci törvényhozás megtiltotta az ezer főnél több látogatót vonzó rendezvények megtartását – a Genfi Autószalonon 2019-ben mintegy 600 000 látogatót vonzott –, így nem lehet megtartani az autós seregszemlét sem. Nem tudni, hogy az autógyártók hogyan kezelik a helyzetet, mikor leplezik le a premierjeiket, könnyen lehet, hogy közönség nélkül internetes közvetítés(ek)en lehet majd figyelemmel követni a már félórás váltásban beütemezett sajtótájékoztatókat, de az is lehet, hogy egyszerűen csak közreadják majd a híreket. Természetesen igyekszünk majd maradéktalanul beszámolni ezekről az Autó-Motor hasábjain és weboldalán.
A megvásárolt jegyek árát visszatérítik, a kiállítók várhatóan veszteségként fogják elkönyvelni a stand felépítésének költségeit, illetve maguk a szervezők is sok pénzt buknak. Mivel sok nagy márka visszamondta a szereplését, a felszabaduló területen egy 456 méter hosszú beltéri tesztpályát építettek fel, ahol az érdeklődők próbálhatták volna az elektromos autókat, amihez a megfelelő töltő-infrastruktúrát is megvalósították.