Annyira sikeresek a Suzuki dízelmotoros autói Indiában, hogy egészen egyszerűen nem tud elég erőforrást előállítani az ottani gyár. Jelenleg évi 260 000 motoros a kapacitása, ebből 45 000 darab 1.3 DDiS jön Európába – az indiai piacon évi 300 000 dízelmotorra van igény.

Vannak olyan Maruti Suzuki típusok, amelyeknél 85 százalékos a dízel-részesedés. „A következő hat hónap során leállítjuk a Magyarországra irányuló dízelmotor-szállításokat, és az egész kapacitást a helyi piacra irányítjuk” – nyilatkozta Mayank Pareek, a Maruti Suzuki marketing és értékesítési vezetője az Economic Times újságnak. A Suzuki ezen felül a Fiat jelenleg kihasználatlan indiai gyártókapacitását is szeretné igénybe venni dízelmotorok gyártására, így szeretné lecsökkenteni a várakozási időt. A Peugeot illetve Fiat eredetű dízeleket nem érinti a lépés.