2014-ben tette lehetővé a görög szabályozás a kis szériás autók típusengedélyezését, de egészen 2021-ig vártak a törvényalkotók azzal, hogy jogszabályban szabályozzák az eljárás egyes részeinek anyagi vonzatát, azaz hogy megmondják, mennyibe pénzbe kerül a típusengedély megszerzése. A Keraboss még 2016-ban nyújtotta be a szükséges műszaki dokumentációt, és amint azt a jogszabályok lehetővé tették, kifizette a szükséges összegeket, és így első görög autóként az általa konstruált Super K nevű autó megkapta a típusengedélyt.

Ünnepélyes keretek között (a közlekedési miniszterhelyettes és az Attika régió kormányzója is jelen volt) szerelték fel a normál rendszámtáblákat első autójukra, amelyet korábban csak próbarendszámmal használtak a görög utakon. A Keraboss Cars Manufacturing nevű cég minden egyes ügyfél számára a saját igényeinek megfelelő autót akar építeni, ennek megfelelően eltart egy ideig, mire 1-1 példány elkészül, a vételár se ismert. A weboldal szerint a Keraboss Super K hossza 3,2 méter, a kerekeit 999 köbcentis motor hajtja – szívóként 72 lóerős, turbóként 84 lóerős – automatikus váltón keresztül, a 840 kg tömegű konstrukció 145 km/órás csúcssebesség elérésére képes.