Sokkal élesebb megjelenést kapott a Toyota Camry, a gyár nem egyszerűen modellfrissítésről, hanem generációváltásról beszél a szedán esetén. A legújabb arculat mellett fontos változás, hogy már az Egyesült Államokban is csak a 2,5 literes benzinest használó 5. generációs hibrid hajtással adják a típust, már nem elérhető a 3,5 literes V6-os szívómotor. A rendszerteljesítményt megnövelték, elsőkerékhajtásnál 224 LE, összkerékhajtásnál 232 LE – ez a többlet annak köszönhető, hogy a nagyobb teljesítményleadású a lítium-ion akkumulátor. A felfüggesztést új lengéscsillapítók és szilentek segítségével áthangolták.

Teljesen digitális a műszerfal, alapesetben 7 colos a kormány mögötti monitor és 8 colos a központi érintőképernyő, magasabb felszereltségnél mindkét kijelző 12,3 colos képátlójú, és opciósan fel-a-fejjel kijelző is elérhető. Nyomógombos lett a klímakonzol, de megtartották a hagyományos előválasztókart. Alapfelszerelésként adják a Toyota Safety Sense 3.0 vezetőtámogató rendszert a 9. generációs Toyota Camry szedánhoz.