Csak az alapváltozatban marad meg az 1,6 literes négyhengeres szívómotor a Ford Focusban, a 105 és 125 lóerős erőforrásokat februártól az 1,0 literes, háromhengeres EcoBoost turbómotorral váltják.

Ezek közül a gyengébbik teljesítménye 100 lóerő (szabványos átlag 4,8 l/100 km), az erősebb 125 lóerős (5,0 literes átlag). A kis lökettérfogatot a feltöltéssel próbálják feledtetni, az erősebbik változatnak 170 Nm a nyomatéka 1400-4500 között, túltöltéssel 200 Nm. Az erőforrások hamarosan a C-Max, Grand C-Max és az új B-Max (Fiesta egyterű) modellekben is megjelennek. Az új turbómotorok Nagy-Britanniában drágábbak, mint az általuk leváltott 1,6-osok.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!