Külön autómárkából egyszerű almárkává minősítette vissza a Maybach nevet a Mercedes, amelynél ugyan az egyedi megjelenés luxusát már nem kapja meg a kedves ügyfél, de a második sorban ugyanazt a kiemelkedő figyelmet élvezheti, mint a korábbi limuzinoknál. Egyértelmű az üzenet, továbbra is a szívén viseli a stuttgarti cég a szupergazdagok sorsát, de most megpróbálja gazdaságilag is sikeres módon kiszolgálni őket.

A nyújtott tengelytávolságú Mercedes-Benz S-osztályhoz képest 20 centi extra tengelytávot kapnak a Mercedes-Maybach tulajdonosok, és aztán bőven költhetnek még arra, hogy a saját ízlésüknek megfelelően töltsék meg ezt a teret. Az egyszerű extralistán olyan tételek vannak, mint ezüst-berakásos pezsgőspoharak, egyedi, az autóhoz kikevert Agarwood parfüm, vagy iránymikforon és erősítő, hogy a hátul utazó a hangja felemelése nélkül tudjon kommunikálni a sofőrrel (egy irányban). Ezen felül az egyedi kívánságokat is teljesítik…

A hátsókerékhajtású modellekkel indul a forgalmazás 2015 februárjában, a Mercedes-Maybach S 500 445 LE/700 Nm teljesítményű 4,7 literes V8-as biturbót kap, a Mercedes-Maybach S 600 motorterében 530 LE/830 Nm teljesítményű 6,0 literes V12-es biturbó dolgozik. Júliustól lesz választható az összkerékhajtás, amely V6-os biturbóval lesz csak elérhető ebben a karosszériában. A világ legcsendesebb utasterével rendelkező limuzinja egyébként nem a maximum, amit az S-osztályból ki lehet hozni, jövő ilyentájt várható a Pullman változat érkezése, amely vagy 80 centivel túltesz majd a Maybachon is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!