Nincs könnyű élete a szuperautóknak, és ez kétszeresen is igaz a képeken látható Pagani Zondára. Még 2003-ben vásárolta azt egy skót üzletember, akkor még egyszerű Zonda S-ként, aztán 2009-ben egy ismeretlen sofőr összetörte azt. Az Aviva biztosító nem örült annak, hogy ki kellett fizetnie fennállásának legnagyobb javítási számláját, 135 millió Ft-ot: az olasz gyárban építették újjá a sportkocsit az akkor aktuális alkatrészek felhasználásával, aminek a Zonda GJ elnevezésű alkotás lett a vége.

Az autó időközben többször is gazdát cserélt, és most megint összetörték. A fotók alapján nem látszik túlságosan súlyosnak a sérülés, ami persze nem jelenti azt, hogy olcsó lesz majd a rendbehozatal, de várhatóan most nem kap teljesen új megjelenést, hanem a GJ formát állítják majd helyre.

A baleset idején nem a tulajdonos ült a volán mögött, az ok pedig minden bizonnyal túlságosan nagy tempó volt. A Park Royal ipari övezet viszonylag forgalommentes utcáin próbálta az autó tudását az ismeretlen sofőr, aki nem sérült meg a balesetben. Az autónak leginkább csak a külső karbon karosszériaelemei károsodtak, ezúttal a helyén maradt a hátsó felfüggesztés szemben a 2009-es első ütközéssel, amikor egy telefonpózna állította meg a Pagani Zondát.

Az első, 2009-es baleset során kiütötték a hátsó felfüggesztést a Zonda S alól. Zonda GJ-ként született újjá ezt követően Az első, 2009-es baleset során kiütötték a hátsó felfüggesztést a Zonda S alól. Zonda GJ-ként született újjá ezt követően

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!