A hatvanas évek végén mutatták be a Lotus Type 62-es versenyautót, amely szokatlanul problémás motorja miatt meglehetősen sikertelen volt, csak egy 3. helyezést tudott elérni az Oulton Parkban 1969-ben megrendezett Tourist Trophy versenyen. Ezt az autót szemelte ki magának a nemrég újra feltámasztott Radford karosszériaépítő, egészen pontosan a versenyautó által inspirált Type 62/2-es kupéval fognak hamarosan piacra lépni.

A Radford-ot négy barát támasztotta fel: Mark Stubbs konstruktőr, Ant Anstead autószerelő, Jenson Button F1 világbajnok és Roger Behle ügyvéd. Ők a Lotusszal együttműködésben dolgoznak az alumínium karosszériás kupén, a menetdinamikai tesztelés már folyamatban van, folyik a kisszériás gyártás előkészítése. Mind a 62 autót a vásárló elképzelésének megfelelően alakítják ki, a kész autóval aztán egy pályanapon vehetnek majd részt a vásárlók, ahol Jenson Button tanítja meg őket autójuk teljes tudásának kihasználására.