A Rüsselsheimben található európai fejlesztőközpontjának kihelyezett telephelyeként a Nürburgringen is fenntart egy műhelyt a Hyundai – ez az N részleg egyik otthona. Itt fejezték be nemrég az almárka első villanyautójának, az Ioniq 5 N-nek a fejlesztését, kétszer 10 000 km-es maratoni teszteléssel.

A mérnökök számára a legnagyobb feladatot a versenytempónál jelentkező fokozott hűtésigény jelentette, ezért megnövelték az első légbeömlőt, ami mögé nagyobb teljesítményű hajtómotor- és akkumulátor-hűtőt szereltek, ezzel együtt bevezették az akkumulátor-kondicionálás funkciót; utóbbi Drag és Track módban működik attól függően, hogy pár másodpercre vagy pár percre van szükség a maximális teljesítményre. Megnövelték a fékenergia-visszatermelés mértékét is, a menetpedálról lelépve 0,6 G-s lassulást tud elérni a Hyundai Ioniq 5 N, és még a mechanikus fékek aktiválásakor (elöl 400 mm-es féktárcsák) is 0,2 G-s lassulást a villanymotorok biztosítanak.

Nem csak a felfüggesztés és a hajtáslánc hangolása, de a műhang is része az élménynek, az N Active Sound 10 hangszórót (8 az utastérben, 2 kívül) használ, és 3 séma közül lehet választani: Ignition, Evolution és Supersonic. A Hyundai N mérnökei még arra is odafigyeltek, hogy a teljesítményleadás pillanatnyi megszakításával kapcsolásokat szimuláljon a hajtáslánc, természetesen ez is hatással van a Hyundai Ioniq 5 N műhangjára.