Alaphelyzetben a lágy-hibrid rendszerek lényege, hogy azok teljesítménye nem adódik hozzá a csúcsteljesítményhez, mert alacsony fordulatszám-tartományban segítenek a belső égésű motornak, azonban a Lamborghini nem így hangolta a 48V-os rendszert. A 6,5 literes, V12-es szívómotor továbbra is 785 lóerős, a 34 lóerős villanymotor pedig a teljes fordulatszám-tartományban képes hajtani, így jön össze a 819 lóerős rendszerteljesítmény, ami az olasz márka eddigi csúcsa.

Az alapot képező Aventador SVJ-hez képest változatlan a 0-100 km/óra gyorsulás 2,8 másodperces ideje, azonban a köztes sprinteknél (30-60 km/óra gyorsulásnál 2 tized, 70-120 km/óra gyorsulásnál 1,2 másodperc) gyorsabb a Sián, a csúcssebesség meghaladja a 350 km/órát. A Lamborghini mérnökei egyébként szuperkondenzátorba termelik vissza az energiát fékezéskor, innen gyorsan le tudják azt hívni, például a kanyarból kigyorsításnál…

A Terzo Millenio tanulmány részletei köszönnek vissza az egyedi karosszérián, háromágú csillag menetfényekkel kiegészítve, a karbon vezérsíkokon látható 63-as szám a limitált széria nagyságát jelzi. Ennyi példányt készítenek a Sián kupéból, a 3,6 millió dolláros vételárban pedig a Lamborghini egyedi kívánságokat megvalósító Ad Personam műhelyének a munkája is benne van már. Felesleges egyébként rohanni a Lamborghini márkakereskedésbe, az összes Sián már gazdára talált.