Könnyebb lesz a parkolás az új Peugeot 208-assal, mint elődjével, hiszen jó tíz centit faragtak le a karosszéria hosszából. Aggódni nem kell, a hely tágasabb lett az utastérben minden irányban.

A méretcsökkenés áldásos hatása még, hogy az autó tömege is átlagosan 100-120 kg-mal csökkent az elődhöz képest, ami jelentkezik a szabványos fogyasztásban is. Pontos teljesítményeket egyelőre nem tudunk, csak annyit, hogy a legtakarékosabb dízel szabványos átlaga 3,4 l/100 km, a legtakarékosabb benzines 4,3 l/100 km-t tud laboratóriumi körülmények között.

Hátrahúzódott a műszeregység, az érintőképernyő előre jött Hátrahúzódott a műszeregység, az érintőképernyő előre jött

Utóbbiról csak annyi biztos, hogy három hengeres, a 208-asban mutatkozik be a PSA konszern új motorcsaládja, 1,0 és 1,2 literes lökettérfogattal. A műszaki újdonságokon kívül a műszerfal átalakulása is említést érdemel. A középkonzol néhány alul elrejtett kapcsolóra szorítkozik, felül egy, a vezető és az első utas keze ügyében lévő érintőképernyő uralja a megjelenést. Arról egyelőre nincs hír, ez szériafelszerelés, vagy feláras extra lesz-e.

Elöl tömpe, hátul lépcsős a 208-as Elöl tömpe, hátul lépcsős a 208-as

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!