Még 2017-ben alapították Kaliforniában a Neuron EV nevű startupot kifejezetten azzal a céllal, hogy elektromos haszonjárműveket készítsenek, és most be is mutatták két tervüket a sanghaji China International Import Expo kiállításon.

A T/One nevű modell platós és zárt áruszállító is lehet, a 3 tonnás terhelhetőségből kiindulva valószínűleg a 7,5 tonnás össztömegű kategóriába tartozik. A Torq nevű háromtengelyes nyergesvontató a 44 tonnás össztömegű kategóriában szerepel majd Európában, de ennél nagyobb megengedett össztömegű változatai is lehetnek a helyi szabályozásoknak megfelelően.

A Neuron EV haszonjárműveinek közös vonása, hogy a vezető középen kap helyet, a megfelelő látómező biztosítása érdekében panoráma szélvédőt használnak vékony A oszlopokkal, a külső tükröket kamerák és monitorok váltják ki. A vezetőülés mögötti tér egyébként szabadon konfigurálható, a második üléssor a prototípusban két kényelmes fotelt kap, ehelyett háromszemélyes üléspad is elhelyezhető itt, illetve további üléssorok is elférnek az 5447 mm hosszú, 2100 mm széles és 1860 mm magas karosszériában.

A Neuron T/One technikájáról mindössze annyit árultak el, hogy a villanymotorja 520 Nm teljesítményű, és egy feltöltéssel legfeljebb 480 km-es távolságot képes megtenni. A Torq nevű nyergesvontatóról még ennyi információt sem közöltek.