Most a vásárlókon a sor, hogy eldöntsék, milyen kupét szeretnének látni a Chevrolet kínálatában. A döntés megkönnyítése érdekében rögtön két lehetséges alternatívát is készítettek, a Code 130R egy retrós vonalvezetésű, hátsókerékhajtású kupé, a Tru 140S meg egy Cruze alapokra épülő elsőkerekes gép.

A Code 130R-nél a régi Chevrolet modellek formáját szerették volna megidézni, az arányok azonban nem olyan tökéletesek, mint régen – a hatvanas években nem kellett a vassal spórolni. A forma azonban mellékes, a lényeges, hogy hátsókerékhajtású az autó. Ez ritkaság a kompakt osztályban.

Hosszában került beépítésre az 1,4-es turbómotor, és eAssist kisegítő hibrid hajtást is kapott a Code 130R tanulmány esetén Hosszában került beépítésre az 1,4-es turbómotor, és eAssist kisegítő hibrid hajtást is kapott a Code 130R tanulmány esetén

A motortérbe az 1,4 literes benzines turbómotort szerelték, amit kiegészítettek a GM eAssist hibrid hajtásával, így fürge és takarékos az autó.

A tetővonalon még dolgozhattak volna egy keveset A tetővonalon még dolgozhattak volna egy keveset

A Tru 140S esetén nem kísérletezgettek ennyit, hanem egyszerűen fogták a Cruze padlólemezét, és arra egy látványos, háromajtós kupé karosszériát húztak rá. Ennél az autónál közvetlen benzinbefecskendezéssel látták el az 1,4-es turbós négyhengerest és van motorleállító is.

Ki hinné, hogy ez itt egy Cruze kupé? Amúgy Tru 140S a neve Ki hinné, hogy ez itt egy Cruze kupé? Amúgy Tru 140S a neve

Közös a két autóban, hogy ha sorozatgyártásra kerülne sor – a Chevrolet akar ilyen modellt, most épp azt vizsgálja, melyiket fejezzék be – akkor 20-25 000 dollár közötti áron tudná kínálni mindkét autót – nem a tanulmányban szereplő erőforrással. Az utastér a legújabb amerikai divatnak megfelelően mindkét esetben tömve lesz majd mindenféle kommunikációs eszközzel, a két tanulmány egyelőre csak makett, azaz a belsejük még nincs kész. Autószalonokon kívül különféle társasági eseményekre, észak-amerikai egyetemekre is elviszik majd a két autót, hogy a megcélzott vásárlóközönség véleményét közvetlenül is megtudják.

Praktikus, háromajtós karosszéria, elsőkerékhajtás Praktikus, háromajtós karosszéria, elsőkerékhajtás

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!