Nagyravágyó tervet prezentált a nemrég megalakult indiai Mean Metal Motors nevű vállalkozás, amely azt a célt tűzte ki mag elé, hogy megalkossa az ország első szuperautóját. A DC Avanti legfeljebb stílusban felel meg ennek a követelménynek, a 2,0 literes Ford EcoBoost motor egyszerű sportkocsivá degradálja azt a konstrukciót.

Azonban amíg a DC Avanti forgalmazása a jövő héten megkezdődik, az MMM még csak a tervezésnél, vagy sokkal inkább csak a tervezgetésnél tart. Az a helyzet, hogy először is pénzt kellene szerezniük valahonnan az első prototípus megépítésére, amelynek segítségével aztán elvégeznék a fejlesztést. Ez úgy nagyjából 7 millió dollárt igényel a számítások szerint.

Aztán igazából még az MMM se tudja, hogy milyen hajtást is pakoljon az M-Zero elnevezésű gépbe. A benzin-elektromos hibrid hajtás az biztos, amiből a villanymotor egy 250 LE teljesítményű darab, ami az első tengelyt hajtja, de belső égésű motorként két, alapvetően eltérő erőforrást neveztek meg első körben: az AMG új 4,0 literes, V8-as biturbója, vagy a Lexus 4,8 literes V8-as szívómotorja kerül a motortérbe. Vagy mindkettő, ha sikerül elég pénzt szerezni.

És akkor még ott van a megjelenés kérdése is, rögtön kétféle, alapvetően eltérő karosszéria-tervet is prezentált az MMM az M-Zero-val kapcsolatban. Ezek közül érdekesebb a kereszt-alakú hátsóval rendelkező megjelenés, amelyet a darts-nyilak hátsó része inspirált. Egyébként az egész „India első szuperautója” projektet európai, azon belül is skandináv összeszereléssel kívánják megvalósítani. Ennek oka prózai: az Európában készülő szuperautókban jobban bíznak a potenciális vásárlók.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!