A 2019-es Sanghaji Autószalonon leplezte le a Nissan és a Dongfeng közös, Venucia nevű márkája a The V elnevezésű tanulmányautót, amiből aztán a V-Online elnevezésű szériaautó lett. Azonban most, 3 évvel később újfent a márka radikális megújulása van napirenden, amit újfent a The V elnevezésű tanulmánnyal jeleznek – ezúttal az akkumulátoros-elektromos átállás a téma, és nem tudjuk, mikor lesz sorozatgyártású változat a tanulmányból.

A Guangzhoui Autószalonon újra a nagyközönség elé lépő tanulmány továbbra is látványos szabadidő-kupé, egymással szemben feltáruló ajtókon át lehet megközelíteni a csupa képernyővel ellátott utasteret. Elöl és hátul a lámpákat összekötő LED-csíkban elhelyezett V betű hirdeti a márka-hovatartozást, a karosszériadíszek rézszínűek. Azt most nem közölték, hogy a The V által újfent előrejelzett jövőkép mikor következik be a Venucia márka számára.