Nem tudjuk pontosan, csak sejtjük, hogy ezeken a vonalas rajzokon a következő Quattroporte látható, az olaszok ugyanis az új szuperszedán mellett terveznek egy másik négyajtós limuzint, az S6/M5/E 63 AMG ellenfelének is.

A C oszlopra helyezett kis ablak alapján azonban mintha az új nagy limuzin lenne az ábrán, amelyet mostanáig csak erős álcázással sikerült lefényképezni. A pajkos olaszok úgy intézték a közúti menetpróbákat, hogy sokáig ötajtósnak álcázták a karosszériát, de most egyértelműen látszik, hogy – legalábbis a Quattroporte esetén – maradnak a négyajtós, lépcsős hátú kialakításnál.

Műszaki oldalról a legnagyobb változás, hogy a Ferrari turbósítási programjával párhuzamosan a Maseratik is feltöltött erőforrásokra váltanak, az alapmodellben egy V6-os, a csúcsváltozatban egy V8-as biturbó dolgozhat. Még azt sem lehet kizárni, hogy a 3,0 literes V6-os dízel is belekerül a motortérbe, biturbó feltöltéssel, közel 300 lóerős teljesítménnyel. Először azonban a Kubang-gal próbálnak majd szerencsét, csak azt követően jöhet a dízel Maserati Quattroporte.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!