Nem sokkal az után, hogy a 4-es sorozat tartozék-katalógusának köszönhetően idő előtt napvilágot láttak a kabrió fényképei, hivatalossá tették a Los Angelesi Autószalonon bemutatkozó modellt.

Az autó megtartja az előd nyitható keménytetejét, az új belső tetőkárpitnak köszönhetően 2 decibellel sikerült csökkenteni az utastér zajszintjét. A tető nyitása vagy csukása gombnyomásra 20 másodperc alatt megtörténik, akár menet közben – igaz, csak legfeljebb 18 km/órás tempóval haladva. A bajorok azt is elárulták, hogy csukott tetővel Cw 0,28 a légellenállási tényező, nyitott tetővel meg Cw 0,33.

A csomagtartó mérete túrázásra alkalmas 370 liter csukott tetővel, persze ekkor nem nyitható a tető; utóbbi esetben 220 liter a raktér – ez egyébként 20 literes bővülés az elődhöz képest. Újratervezték a szélfogót, amit hatásosabbnak ígérnek, és felár ellenében nyakmelegítő fúvókák is elérhetőek lesznek.

A forgalmazáskor három erőforrással lehet választani a BMW 4-es kabriót, a 2,0 literes dízel 184 lóerővel, a 2,0 literes benzines 245 lóerővel, a 3,0 literes, hathengeres benzines 306 lóerővel rendelkezik; a kisebbik benzineshez extraként összkerékhajtás is kérhető, a másik kettő csak hátsókerékhajtással rendelkezik. Alapfelszerelés a hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó, de mindegyikhez kérhető nyolcfokozatú automatikus is.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!